Hejsan allihopa!

Detta blir mitt första blogg-inlägg. Det känns häftigt! :)

Jag är en vanlig svensk flicka som intresserar sej för det mesta. Just nu bor jag i Århus i Danmark.
image14



Tog lite bilder på några av mina favoritfynd från shopping-rundan idag. (Det blev konstiga färger på vissa av korten hm)

image3
HM

image6
Intersport

image7image9
Tjikzz



Nästa vecka ska jag sattsa på att hitta bra hudprodukter. Dom jag använder nu håller nämligen på att ta slut. Jag tror jag ska försöka testa något nytt märke. Nu har jag mest använt mej av:

image10

Elizabeth Arden: Funkar jättebra på min hud! Tyvärr tillverkas inte längre vissa av de produkter jag har använt mej av.

Ahava: Israeliska hudkrämer. Skonsamma och näringsrika produkter. Innehåller mycket speciella mineraler från Döda Havet.

Hudkrämen som står nästlängst till höger är också en produkt från Israel och Döda havet, men av ett annat märke. En otroligt underbart bra nattkräm! Men som tyvärr inte längre går att få tag på... :(



image15

Nu är det minsann dags att börja med solning... Jag måste ju hinna få en fin bränna innan sommaren.



Dagens finaste inkomna meddelande till mej från en okänd person:

Du räddade min kväll...

Utan att du ens vet om det =)

Hur kan man tycka att en människa verkar intressant utan att aldrig ens ha träffat den, än mindre prata med den?

Jo svaret är bokstäver, formade till ord, ord formade till meningar...!

Natti natt



Kommentarer
Postat av: Miiqa

Gumman, du är så OTROLIGT vacker!! Saknar dig! Kram

2008-04-13 @ 08:09:50
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0