Mode - Nya tips och idéer!!

Nu kan du "blippa" bort finnarna på några få timmar med mini-apparaten Zeno!

image39

Enligt kliniska tester är det nu bevisat att den omåttligt populära mirakelapparaten Zeno faktiskt fungerar lika bra som recensionerna utlovar. Inom 24 timmar försvinner dina röda ovänner. Zeno är en liten uppladdningsbar apparat som vänder sig till människor med måttlig acne.

Behandlingen går till så att man placerar den platta kontaktytan mot finnen. När värmenivån når in i huden bildas ofarliga värmechocker som bidrar till att bakterien i finnen självdör inom 24 timmar. Behandlingen är effektiv, smärtfri och ett bra alternativ istället för receptbelagda läkemedel där biverkningarna är betydligt fler. Zeno har inga bieffekter förutom att vissa kan få en liten rodnad direkt efter behandlingen som försvinner inom kort.

Cirkapris: 1995 kronor
Finns att köpa på http://www.myzeno.com/

(Fakta: http://www.improveme.se/)


Vill förresten tipsa om en ansiktsmask som jag tycker är underbar!
Huden blir så mjuk och fin efteråt <3


Elizabeth Arden - Peel & Reveal Revitallsing Treatment
Elisabeth Arden

Men den ska inte användas ensam. Ansiktsmask-behandlingen består av 3 steg:
1. Peel & Reveal - Revitalizing Treatment
2. Peel & Reveal - Post Peel Finishing Solution - Tonique Perfecteur Post Peeling
3. Peel & Reveal - Post Peel Finishing Lotion - Fluide Perfecteur Post Peeling

Alla tre tillsammans tror jag kostade ca. 900 kr. Men problemet är att 2:a och 3:e produkten tydligen är väldigt svåra att få tag på.
Om någon hittar dom någonstanns, vill ni inte tipsa mej då?



Mitt Tips Till Er Alla Läsare: D-vitamin gör din hud glad och frisk!



D-vitamin är viktigare än vi tror. D-vitamin får vi framför allt från solen.
Problemet är att vi som bor här i norden ofta får D-vitaminbrist. Speciellt kvinnor, och speciellt på vår och höst.
Nästan alla kvinnor har D-vitamin brist vissa delar av året!

D-vitaminet har tusentals olika funktioner i kroppen och få av dom är vi medvetna om. D-vitaminbrist framkallar ofta trötthet och depression och höjer risken för olika hjärt-sjukdomar. Men den försämrar också hudkvalitén!

Många människor tror att det är farligt att överdosera D-vitamin. Men det är faktiskt ganska svårt att få en alltför hög dos.
Själv äter jag 10 D-vitamintabletter per dag. Och det får mej att blomstra! ;) Jag kan iaf märka stor skillnad på min hud, när jag äter extra D-vitaminer. (Det sägs att D-vitamin minskar finnar och det kan jag iaf personligt skriva under på!)

Men det finns olika D-vitaminer och alla är tydligen inte lika bra. Den jag äter ska vara den bästa och den heter något i stil med "Vitamin D 1.600 IE".

Jag köper mina tabletter hos "Hälso Lasse", eftersom dom bästa D-vitamin-sorterna är svåra att få tag på, på andra ställen. http://www.halsolasse.se/

Läs mer!
http://www.halsosidorna.se/Dvitamin.htm
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article767059.ab
http://www.expressen.se/halsa/1.707114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0