Nya kläder

Hejsan på er alla!

Idag när jag cyklade hem från jobbet såg jag en kille som stod längst ute på kanten av ett högt hustak. Jag tror han hade tänkt hoppa, men när jag såg honom backade han från kanten och stod stilla och tittade.
Tänkte han ta livet av sej? Borde jag ha ringt till polisen? :S
Vet inte vad han gjorde sen. Kanske skulle han bara laga taket lr nått? Men klockan va ju 11 på kvällen och det var mörkt ute!!!

Det kändes obehagligt :S



Idag har jag hittat några nya snygga kläder på http://www.stayhard.se/ !

En av årets snyggaste bikini! Kostar bara 598 kr. Men fanns tyvärr inte i min storlek :'(
image24
Panos Emporio

image25
Sinful - 498 kr

image26
Faith - 878 kr

image27
Faith - 1 598 kr

Ååå jag älskar Faith-kläder!!!! Alltid så grymt snygga.



Hade förresten näääääästan 50 besökare idag (49) :D Det är alltid en start iaf ;)

Puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Ewie

fint :D

2008-04-15 @ 01:35:29
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0