Nybakad Århusbo

Idag har jag jobbat hårt.. ganska iaf ;p Igår var det fest hos Lisbeth. Gumman fyller år <3
Halvkonstig bild på dagens outfit:



Jag måste hitta en bra frisör nu. Och det är akut :p Mitt hår börjar bli alldeles för långt. Vilket iofs är meningen =) Jag älskar långt hår. Men måste ju vara snyggt klippt också annars är det bara deprimerande att se på. Vet inte vad jag ska ha för färg heller... lr om jag bara ska göra slingor bara. Bättre för håret ju. Måste hitta bra hårprodukter. Några tips?



Problem nr 2.

Hitta en elegant sommarväska, gärna vit. Hitta en vardagsväska i valfri färg.

Här i Århus finns det visserligen många snygga väskor av bra kvalité, men inte tillräckligt många för att jag ska vara nöjd. Jag vill ha nått att välja mellan. Jag är för kräsen och hittar ingen enligt min smak.
Tror mest det är Miu Miu, Versace och Chloe som har väskor i min stil. Men jag har ju inte bott här i Århus så länge och inte upptäckt vilka affärer som har dom märkerna jag vill ha.

Det är då man inser hur underbart det är att ha internet!!! Och så mycket större utbud det finns där :)

Hittade bl.a. den här sidan:
http://www.phoenix-luxury.com/
Men priserna är bara ungefär en tredjedel av normalt, så jag tror faktiskt det är fejk.

Jag är ju svag för mindre söta väskor med mycke detaljer. Men det beror naturligtvis på vad man ska använda dom till. Behövs ju större och praktiskare väskor ibland.
Några favoriter:


Miu Miu

l
Bally


LV


Juicy Couture


Gucci


Prada


Chloe


Fendi


Versace

Men ska försöka hitta dom på nått annat ställe.

Nu är det Godnatt för min del.

Natti natti! /Lingva

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du också är inne i bloggandet Christina!! =)

2008-04-25 @ 22:50:35
URL: http://malinsm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0