Soft helg

Har hittat på lite alltmöjligt i helg. Men mest bara tagit de lugnt...

Igår gick jag o två kompisar ut och åt grekisk mat. Det smakade underbart gott!!
image40

Veckans fulaste klänning:
image41

Köpte några nya hudprodukter som jag ska testa.
Vet inte vad dom kostar i Sverige men kanske ca. 1000 kr för alla tre.
image43

Och så är det ju som sagt rosa som gäller för mej i vår :)
image45

Hittade en finfin blus. Fast ja hade på mej en storlek för stort här på bilden :P (och JA jag vet att mitt hår är ruffsigt haha)
image42

Jag med mitt ruffsiga hår! :P
image44



Idag har jag letat runt på internet efter läckra klänningar/toppar. Här är några av favoriterna:

Rules by Mary - Supersnygg viskosklänning i vårens modefärg "gult".
Finns att köpa på http://www.sidandsally.com/ för bara 399 kr! Det fanns otroligt många fina härliga kläder här:


Odd Molly - Topp med resår vid ärmarna. Broderi i rosa. Rå kant nedtill.
Pris: 799 kr


Odd Molly - Underbart vacker klänning med halterneck och knäppe i ryggen. Underkjol med spets som sticker ut en decimeter.
Pris: 2 495 kr


Miss Sixty - Snygg, kortärmad top ifrån Miss sixty. Resår under bysten och vidd över mage och rygg.
Pris: 699 kr

Miss Sixty är ett av mina favoritmärken! :) Går hitta en massa fint!!!

Miss Sixty - Sommrig klänning med smock över bysten och svart knytband i midjan. (finns en tillhörande väska att köpa också!)
Pris: 995 kr

Och så ett till trevligt märke med många fina kvinnliga plagg: "Twist &Tango"

Elegant, sval långklänning från Twist & Tango
Pris: 899 kr


Klänning från Twist & Tango med broderi i vitt och silver. "Smock" runt bysten. Axelband att knyta.
Pris: 699 kr


Twist&Tango Pris: 899 kr


Mönstrad klänning med axelband ifrån Twist & Tango.
Pris: 699 kr


Knälång klänning med reglerbara axelband. Snyggt brodyr över bröstet i avvikande färg.
Twist&Tango Pris: 699 kr


Jolou - Tunika med virkad detalj och röd sömm.
Pris: 1 500 kr


Pepe Jeans - Tunn A-formad tunika från Pepe Jeans med scarf att knyta i midjan. Dragsko i ringningen.
Pris: 799 kr


Rules by Mary - Härlig omlottklänning med skärning under bytsten. Faller mjukt ocj följsamt.
Pris: 799 kr



Phu.. nu orkar jag inte kopiera in fler kläder. Det finns hur mycket vackert som helst. Det är bara att välja och vraka!!!

Sitter och läser en intervjuv med Jonatan Frenk. Måste bara länka till den, han har så skön stil o humor =)
http://klang.blogg.se/intervju.html

http://www.luella.com/ Luella har helt kollosalt underbara kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur, jag är helt kär i den =)

2008-04-20 @ 20:44:30
URL: http://emmchen.blogg.se
Postat av: sally

svar: ja vist var den! :P
Sista klänningen var verkligen jättefin!

2008-04-20 @ 21:07:11
Postat av: sally

Svar: Jaa vist var den? =)
Sista klänningen var verkligen jättefin!

2008-04-20 @ 21:09:16
Postat av: Johanna

Ja, men det behöver det inte vara heller, finns mycket sjukt där ute haha ;D

2008-04-20 @ 21:10:23
URL: http://johannachristiansen.blogg.se
Postat av: Miiqa

Vilka snygga kläder!! Och vilken fin tjej!! Kram på dig, gumman

2008-04-20 @ 21:57:45
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0