Träning

Hej!

Idag har jag beslutat mej för att bli lite mer sportsligt aktiv. :)

image17(ej jag på bilden)

Jag har letat efter något bra fitness-center här i århus som erbjuder några intressanta träningsformer. Gärna något åt dans-hållet. Men jag har också funderat på någon kampsport. Taekwondo t.ex.
Det skulle vara härligt att få lite krut i kroppen. :)

Men eftersom jag jobbar enbart eftermiddagar just nu så är det dåliga möjligheter till en kontinuelig eftermiddagsträning - vilket det oftast innebär när man tränar i grupp.

Så nu bestämde jag mej för att försöka hitta någon bra träningsdvd att använda mej av hemma, så länge. Hittade den här:

"Aerobic Dance Workout - DVD"
image18
http://www.youtube.com/watch?v=bISphHXVcrg

Flickorna på filmklippet har ju iaf lyckats få snygga kroppar, så varför skulle inte jag kunna det också? :)

Vi får se vad DVD'n har att ge mej...

//Lingva

Kommentarer
Postat av: ..

hej jag hittade till din förra blogg och därigenom den här. använder du den bloggen fortfarande?
det jag skulle fråga iaf var hur du lyckades gå upp i vikt? jag vill verkligen men det gåår inte..:/ och hur vågade du skriva om allt det dära? var du inte rädd att folk du inte ville skulle läsa skulle se?

2008-04-18 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0