Christian Lacroix

La Redoute känner många till! La Redoute innehåller en väldigt blandad kompott av kläder. Men jag har ofta överraskats över hur billigt mycket är där inne! Köpte en gång ett par byxor där som var fullständigt underbara och jag har aldrig kunnat hitta likadana någon annan stanns - nej inte ens i närheten! Men byxorna var otroligt tighta och små, dom krävde att jag höll en vikt på ca. 45 kg till mina 168 cm och det lyckades jag inte hålla mer än ett halvår.

Nu har La Redoute dock börjat höja nivån och stoppa in lite dyrare lyx.

Nu kommer det bl.a. kläder från den välkända designern Christian Lacroix.



Och jag bjuder er på två UNDERBARA gobitar!






Hittade förresten en sida som jag tyckte hade en del intressant infomation om modevärlden:
http://hotspot.webblogg.se/category/wall-of-fame.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0