Outfits och annat ointressant jag köpt under sista veckorna

Hej!



Jag har varit dålig på att uppdatera min blogg under sommaren o har en massa att ta igen. Nu kommer en radda olika kort från dom sista veckorna.

 Jag på bröllop. Klänning köpt i liten affär i Århus.

 Skor från asos.com

 Min nya skärm! :P

 
Shorts och top från HM. Skorna = dom nedanför!

 Nya sommarsandaler. Affär i Århus, minns ej namnet

 Tröja  - Cumani, mjukisbyxor - minns ej affär!

 Både linne o kjol från Cumani <3


Månadens favoritköp: Denna klänning från asos.com! (klänningen är axellös)
Skorna - asos.com
vit "top" - cumani






 








Top - New Yorker, Jeans - B Young (tror ja)



Kommentarer
Postat av: Ellinor (anna_85_)

Du är så otroligt vacker. Snygga kläder också!!

2008-09-03 @ 18:36:26
URL: http://ellinorss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0