Senaste veckan

Jag har varit i Sverige denna vecka. Jag har träffat en massa trevligt folk och varit på läger. Superkul =)

Jag vill inte lägga ut kort på mina vänner här på min blogg, men ni kan få se några bilder på mej o mina outfits förra veckan =)

 
Vita smycken: HM
Jeans: Vero Moda
Bälte: Friis & co
Svart tröja: HM
Skor: Wedins

 
Vitt linne: Asos
Jacka: Diesel
Kjol: HM
Overknees: Matas (Dansk butik)
Skor: liten okänd affär i Århus
Väska: Neye


Klänning: liten affär i Århus (minns inte namnet, återkommer med det :p Älskade den affären!!! så kommer garanterat köpa mer därifrån.)
Väska: Neye
Skor: HM tror ja

Shoppade en blå balklänning förra veckan också. Ska ha den på bröllopet på lördag, kommer bilder sen. Shoppade en massa annat också, men orkade inte ta kort.
Idag har jag köpt en silverfotlänk, jättefin!! Ett läppglans, ett ursnyggt linne och en jättesnygg tröja. Kommer kanske bilder sen om ja orkar ;p

*Lingva*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0