Breakdance

haha nu har jag varit lite crazy och anmält mej till streetdance. Men det börjar inte förrän i höst.



Jag älskar när killar dansar breakdance :D Det är grymt. Tjejer också, men dom dansar ju lite annorlunda.
http://bubblare.dk/breakdance_in_copenhagen/
Vill du lära dej "flare", titta på denna film:
http://www.klaraav.se/breakdance-lar-dig-flare/ Tycker det ser grymt ut =) Hade jag varit kille hade jag varit breakdance-freak ;)

Riverdance får jag nog lära mej hemma eftersom det inte finns någon lärare, vad jag vet.



Sverige är grymma som vann fotbollskampen och jag är glad :D

Jag har fått min nya fina tvärflöjt och är i full gång med att lära mej spela på den. Som ni kanske vet älskar jag irländsk musik och idag har jag lärt mej en sådan låt. Ska spela in film när jag spelar den på flöjten och lägga ut på youtube =P Men det gör jag imorgon och inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0