Shoppa smycken!

De sista dagarna har jag hunnit med mycket. I torsdags var jag med en kompis o fikade, solade o shoppade m.m. Hittade detta:


Älskar den rosa klänningen ja hittade!!

På fredagen var jag o bowlade och var på fest hos Mark. Sov över hos kusinen och va med henne på stan, lördagen. Köpte bara ett par coola solglasögon då och inget mer.

Söndagen jobbade jag.

På måndagen, idag har jag köpt en underbar blå balklänning. Kommer bilder på den sen.

Har hittat en shop-sajt med en massa underbara smycken!
http://www.bettiesgalleria.com/
Vitt körsbärsarmbandRosa Ballerinasko med Rosa RosettVitt/Transparent Äpple med Guldfärgad KedjaRosa KlockaVita Bamboo-ÖrhängenVitt och Guldfärgat Halsband i Designer-stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0