Rensa upp!

Jag sitter och lyssnar på http://ca.youtube.com/watch?v=uPdHBSFYkbg som förresten är en underbar gammal låt :D Och det är Andreas Carlsson som har skrivit den.



Jag har rensat upp lite på facebook. Svarat på gamla mail jag fått sen ett halvår tillbaka hehe... Jag är hemskt hemskt oaktiv där. Men nu ska det bli ordning. Mer aktivitet!

Ibland känns det bara som om jag har så mycket att hålla reda på.
Igår var jag på Öland med Andreas. Det kommer kanske någon bild på det när jag har fixat över dom till datorn.



Fick förresten ett kul infall igår och bestämde mej för att leta upp Sven-Erik Z (en gammal GAMMAL skolkamrat från lågstadiet som jag aldrig har hört ifrån eller sett på över 10 år).
Det skulle ju vara jättekul att träffa honom någon gång och se vem han är nu =)

OCH efter mycket letande kände jag igenom honom på ett nytt kort inne på facebook. Duktigt Christina!
Och nu tänker jag ta upp den forna kontakten. :)



Höst och vinter är INTE mina favoritårstider. Jag blir alltid ostabil och känslosam. Det räcker med att jag lyssnar på "BB - I want it that way" så håller jag nästan på att börja lipa haha
Ingen anledning alls och jag mår bra. Jag är bara väldigt känslosam =P jobbigt ibland. Men bra när man ska skriva musik. =)

Denna bild tog jag på Nicki när jag höll på att bada honom. Är han inte söt?



Puss o Kram på er alla, om man nu får skriva så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0