Dagens ärliga åsikter om Andra Avenyn.

Jag sitter och funderar på vilket projekt jag nu ska jobba på. Det senaste var att leta upp en gammal barndomsvän som hade gått under jorden i 12 år.. hehe

Jag tror jag ska försöka börja träna på att skriva låt-texter. Jag skriver en grym text, hittar på en grym melodi, arrangerar ihop en hel sång och skickar in den till något "låtskrivar-företag"! Så får jag se vad dom säger..
Eller är det någon som redan har en bra text dom vill ge mej? :) Helst på engelska. Synd att jag själv är så kass på engelska, jag älskar engelska texter!


Jag ska också försöka på den klassiska sidan, som jag ju är mest van vid (uppvuxen med). Min "musiker-kusin" har tipsat om http://www.gehrmans.se/, SMFF o Wessmans. Fördelen är ju då att jag slipper sitta och kämpa med en text :D



Försöker slipa lite på min bloggdesign. Det är något jag egentligen tycker är hemskt kul, men det tar tid och den tiden har jag hittills inte haft.



Jag har följt Andra Avenyn ett bra tag, men tänker nu sluta. Den är tyvärr inte alls en serie i min smak. Den är så smutsig och omoralisk och sånt orkar jag inte titta på. Nu antar jag att jag låter tråkig haha
Men dessutom finns det typ inte en enda riktigt snygg skådis i serien, sorry att jag är ärlig.



Jag är en människa som gillar välgjorda, vackra och mäktiga filmer. Dvs. typ Hollywood-filmer :) Naturligtvis inte alla! Men i regel är dom lite mer finslipade än dom europeiska amatörfilmerna där man bara kan imponera med hur obehagligt verklighetstroget och chockerande dom blottar vår värld och alla stackars människor. Andra Avenyn är, med lite överdrift, ett skräckexempel på det!

Fast jag tycker att Fortesa är bra. Hejja hejja!

Förresten har jag chattat med killen som spelade den ena invandrarkillen, kommer inte ihåg vad han heter nu. Och så har jag också hans lillebrors msn :p haha Här är en bild på honom i webbcam:

Och så har någon som påstår sej vara Fortesas lillasyster skrivit till mej o några fler pajaser.. hm

Tack och Godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0