Vill du få större ögon? Sveriges män är dom lataste!

Brukar dina ögon se röda och irriterande ut? Vill du ha större ögon? Klarare ögon?

Då kan du testa något som heter "Clear Eyes". Finns att köpa på apotek på dom flesta ställen I UTLANDET. Det är alltså, om du inte redan visste det, en produkt som du sprayar i dina ögon så blir ögonvitorna ännu vitare.

Använd inte om du har linser! Vilket jag tyvärr har :( Irriterande!!! Men jag ska nog försöka hitta något som funkar ändå.





"Dolce & Gabbana hade stora festliga håraccessoarer på sin Milanovisning för sommaren 2009. Här möts mjuka sidenband, färgglada broscher, blommor i pasteller och glittrande stenar i läckra kreationer."

Ta en titt på bilderna inne på http://www.improveme.se/



 

 
Svenska män latast i Europa!



"Männen i Sverige har många positiva egenskaper - bland annat är de bland de mest jämställda i Europa. Men de är också latare än sina europeiska grannar, visar en undersökning bland 12 000 män i 15 europeiska länder, skriver Metro.
 
I undersökningen
var det bara 35 procent som höll med om påståendet "att vara vältränad är en prioritet för mig", den lägsta siffran i Europa. Dessutom var svenska män den grupp som fick högst resultat för påståendet "på semestern vill jag bara äta, dricka och ligga i solen".

Sverige hade också lägst procentandel män som instämde med påstådendet "det viktigaste för mig är att försörja min familj". 

Men enligt svenska folkhälsoexperten Kaj Norrby har det en naturlig orsak.
- Jag tror det handlar mycket om att vi i Sverige under flera generationer jobbat upp en så pass bra levnadsstandard att vi nu kan unna oss att ta det lite lugnare, säger han till Metro."

(källa: improveme.se)



Skärpning grabbar! Upp och jobba! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0