Vinterskor

Jag har ett par favoritskor som jag köpte på "Wedins" förra året. Jag älskar dom! Förmodligen ett av världens absolut vackraste skor :) Men dom börjar bli slitna och jag känner att jag behöver köpa nya. Och tråkig som jag är vill jag hitta EXAKT samma igen. Men hur ska jag lyckas med det? Dom verkar inte finnas kvar någonstanns.

Om någon vet var man kan hitta liknande skor, tipsa gärna mej!
Dom är svarta, högaklackade vinterskor med snörning. "Låga stövlar" typ. Söt rund tåspets och graciös svanböj på skorna ;) Lågt skaft.

VILL HA, VILL HA IGEN!

Men va inne på Wedins hemsida (dom heter tydligen "Eurosko" nu) http://www.eurosko.se/ och hittade många snygga skor som jag kanske ska överväga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0