Bloggläsning

Nu är jag hemma i Sverige. Hälsat på familjen. Har varit bortrest i helgen.. känns som om jag är det jämt.

Nu när jag är hemma hoppas ja få mer tid åt min blogg :) När jag tittar runt i andras bloggar så hittar jag otroligt många intressanta, bra...osv. Men problemet är ju bara att man inte hinner följa alla!! Istället blir det så att jag inte följer någon, bara för att jag inte orkar ta reda på vem jag vill följa mest.

Men nu ska jag göra det. Jag ska välja ut 5 bloggar som jag tänker följa dagligen. Kan man inte typ spara bloggar som favoriter lr nått?

Senaste veckans köp:
-Make up från "Salling" -strumpbyxor från "Salling" -Svart tröja från "SisterS point" -stövlar från "Havanna shoes" -vantar från "Pieces" -make up från "Make up store" -En klänning från
Indianhalsbandet gillade jag mycket!! Jag tycker ju om originella saker.. fossilet är en hajtand och det vita en nack-kota från riktig människa.
Make Up Store - Bästa make up-märket? Jag gillar det iaf :)

Köpte en del presenter också, men dom kan ni förståss inte få se än.

Take care!

*Kickan*

Kommentarer
Postat av: korven

skitsnygga skor! :)

2008-09-30 @ 14:15:24
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0