Dans

Idag har jag inte gjort mycket. Bara shoppat och städat o lagat mat. Och spelat flöjt. Dansat lite.

Imorgon ska jag börja på mitt nya jobb!!! SKITnervös. Och efteråt har jag 1 timmas danslektion och TRE timmar körövning. I min nya kör.

Måste lägga ut lite coola dansbilder!


Ett av Danmarks bästa barn/ungdoms-danspar. Dom dansar latin.


Detta är mina dansinstruktörer. Mia, Pernille och Kira.
Kira, längst till höger, är känd från "So you think you can dance" och "Scenen er din". SJUKT duktig!!! Hon är grym på hiphop, streetdance o breakdance.

Här dansar dom en udda sorts hiphop =)


Två barn-par till som också hör till danmarks bästa. Vunnit en massa priser!!!


Två sportdansare. Sjukt duktiga och sjukt galna på att dansa.




Och här står Jag redo för min livs första danslektion!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0