Idol 2008

Jag har redan hittat min största favorit!

Jippie! Äntligen kan du se Idol när du vill! Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Anna Bergendahl. Det är sant som juryn säger, hon är sjukt fruktansvärt bra. Hennes röst har stor kapacitet och är kontrollerad. Hennes vibrato är väldigt speciellt och ger hela rösten en unik klang. Hon sjunger rent och med enorm känsla.
Klockrent! Hon skulle kunna komma riktigt långt om bara Sverige först fick upp ögonen för henne och gav henne fria tyglar...
Årets stjärna!!!! SHIT va bra hon var. Jag får gåshud :D måste lyssna på hennes audition igen och igen.

Tänk om jag kunde sjunga som hon!



Nu ska jag se mer Idol, har inte hunnit med riktigt... Och sen ska jag se Prison Break och Gossip Girl <3 Så underbart att dom två serierna är tillbaka nu. Jag älskar dom. :)

Kommentarer
Postat av: natanael

Håller med compleatly! Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett hennes audition:P



Blir spännande i kväll o se om de va glädjetårar, eller sorgetårar hon fick efter andra slutaudition...hoppas innerligt att hon går lååångt!

2008-09-24 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0