Helgen

Gött nu ska ja bli medlem på "bloggkoll" så jag kan... hålla koll på bloggar =) och NEJ blondinbellas blogg vägrar jag följa hehe.. Håll koll på min blogg du med!! ;)
www.bloggkoll.com 

Idag har jag skrivit ut noterna på mitt nya musikstycke för piano, trumpet, tvärflöjt och trombon (Min pappa, jag och mina två bröder som ska spela)!
Och så har jag städat köket och badat Nicki =)

Tänkte lägga in lite bilder från helgen, lr om de va förra helgen. Ja förra måste de va. Helgens bilder har jag inte lagt över på datorn än, men skitsamma vilken dag det gäller :P Trevliga bilder iaf =) Mest på Maria eftersom jag gillar att ta kort, men helst inte på mej själv och för att hon passar perfekt på bild!


Jag o Maria <3



haha Maria försöker lära afrikaner hiphop. Borde kanske vara tvärt om?

Kommentarer
Postat av: Shanelle

Sv; Men så gullig du är! :D

de ligger mellan 100-200 om dagen. Fast har tappat nu! =( Bara 40 idag. Än så längW ! =(

Kram kram

2008-09-30 @ 13:37:39
URL: http://shanellep.blogg.se/
Postat av: Shanelle

Sv; Jag uppdaterar regelbundet. Ungefär 6 inlägg om dagen. Så är jag flitig på att svara på kommentarer! Och om du vill att folk ska hitta din blogg, så skriv mycket kommentarer till andra! =) Om du ser en fin bild på någons blogg så skriv det till den personen! det gör jätte mycket! Kolla gärna runt på andras bloggar och kommentera MYCKET! =)

tack så mycket! =)

Kram.

2008-09-30 @ 13:52:45
URL: http://shanellep.blogg.se/
Postat av: Shanelle

Sv; Så lite så!

Hoppas din blogg växer! =)

kram

2008-10-01 @ 10:29:19
URL: http://shanellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0